Rederij Navigo vaart met historische schepen in de wateren rondom Amsterdam : IJ en IJmeer, Amstel, Vecht, Spaarne, Zaan en soms verder weg. De Sailboa uit 1899 is een robuuste klipper met groot zonnedek, bar en een ruim waarin zowel, gedanst, gegeten, als vergaderd kan worden. De Elvira uit 1938 is een grote en elegante salonboot, die bij uitstek geschikt is voor borrels, diners en sightseeing. De Amber is een klassieke bakdeksalonboot uit 1920, geschikt voor maximaal 12 personen. Alle schepen worden ingezet voor zowel bedrijfsfeesten en familie-uitjes, als speciale gelegenheden zoals Sinterklaas, kerst, uitvaarten en bruiloften.
Rederij Navigo gelooft in een persoonlijke benadering. Wij nemen graag de tijd om samen met jou een programma op maat te maken. Onze schepen zijn altijd in voor een avontuur. Om sfeer te proeven kun je een vrijblijvende afspraak maken voor de bezichtiging op een van de schepen.
Mensen
Navigo is geboren uit de passie van Imre Leenhouts voor varen en gastheerschap. Al in zijn tienerjaren was hij dagelijks …. lees meer
Visie & missie
De persoonlijke aanpak was er al, maar pas een paar jaar geleden hebben we verwoord wat het is dat ons drijft en bindt. Lees meer…
Partners
Wij hebben een uitgebreid netwerk van samenwerkingspartners en leveranciers, maar zijn ook altijd in voor nieuwe ideeën en samenwerkingen. Wij geloven ook in de meerwaarde van het combineren van aanbod, dan brengen we het beste van werelden bij elkaar. Lees meer…
Amber historie
De Amber is 100 jaar geleden (1920) gebouwd bij Akerboom. Zodra we historisch fotomateriaal vinden voegen we dat toe! Weet u meer over de historie van de Amber, dan horen wij dat graag!
Elvira historie
De Elvira werd in 1938 gebouwd bij Escher Wijss a.g. te Zurich (Zwitserland), voor het vervoer van passagiers over de Zwitserse meren. Sinds 1998 vaart de Elvira in Nederland. Lees meer…
Sailboa historie
De Sailboa werd in 1899 gebouwd door scheepswerf ‘Boot’ in Delft als éénmast Zeeuwse zeilklipper. Het ijzeren, geklonken schip met een lengte van 28 m, een breedte van 5.75 m en een diepgang van 1 m werd gebouwd voor 7.000 gulden, wat een enorm… lees meer